Farmhouse

10 Nov

Vi checkade ut från Hotellet på torsdagen, lunchade och sedan vinkade Vincent hejhej till sin Pappa som fortsatte sin turne i Sverige. Det var ännu många timmar kvar innan vi kunde gå ombord på båten så medan Vincent sov fantastiska 2 timmar och 40 minuter traskade jag omkring i Stockholm.

Blandannat till Farmhouse som Housewife tipsat om mig för länge sedan. Senast vi var i Stockholm så hade de stängt men nu passade jag på. Och vilket ställe. Massor med fint. Och så stod där den där bokhyllan som jag bloggade om när jag ännu var gravid! Såklart att jag skulle ha den med hem.

Bokhyllan och en knagg släpade jag med mig hem

2 svar to “Farmhouse”

  1. Housewife 10 november, 2012 den 07:25 #

    Roligt att du gillade! Vi har precis samma hylla och stjärnknagg därifrån. Bra smak 🙂

    • pompolina 11 november, 2012 den 11:32 #

      Hahaha, jag kom ihåg att jag sett bokhyllan på din blogg också men knaggen hade jag ingen aning om. Som sagt, bra smak där 🙂

Kommentera

