En annorlunda text

26 Okt

Jag har skrivit ett inlägg för Sluta Panta som är en stödtjänst för ungdomar och inlägget publicerades idag.

Ni kan läsa det här, KLICK. Den här gången har jag bloggat på ett helt annat sätt än jag brukar. Det handlar om Rosa bandet, cancer, tumörer och familj. Gå gärna in och läs, om hur jag tänkte att det aldrig kommer att hända mig eller någon jag känner.

10 svar to “En annorlunda text”

  1. Krista 26 oktober, 2012 den 06:32 #

    • pompolina 29 oktober, 2012 den 04:56 #

      ❤ Hoppas du också kryar på dig!

  2. Linda 27 oktober, 2012 den 05:08 #

    Fint skrivet! Puss o kram vännen ❤

  3. http://muffinaround.com 29 oktober, 2012 den 01:10 #

    Fick riktigt tårar i ögonen. Hoppas din mamma fortsätter att må bra och att hon blir frisk! Det var en verkligt fin och rörande text. Tack!

    • pompolina 29 oktober, 2012 den 04:59 #

      Tack snälla du! Det känns bra att få en sådan kommentar då man delar med sig något så personligt.

  4. smulkki 29 oktober, 2012 den 08:11 #

    Så fint skrivet. Vi har bröstcancer i släkten men hittills har den inte drabbat någon nära.
    Ditt förnamn är förresten jättevackert 🙂

    • pompolina 29 oktober, 2012 den 08:20 #

      Tack, vad glad jag blir. Och Namnet, tack! Jag tyckte illa om mitt namn vid något skede när ingen kunde uttala det, men det gick om, hehe. Och idag kan ju alla uttala det redan.

  5. hemMAMAmi 21 november, 2012 den 08:21 #

    Oj, jag hade totalt missat detta inlägg! Väldigt vackert skrivet! Verkligen strongt av dig att dela med dig av något så personligt. Hoppas din mamma blir helt frisk snart!

    • pompolina 21 november, 2012 den 07:00 #

      Tack snälla du! Det hoppas jag också 🙂

Kommentera

