Etsy

24 Okt

Jag såg så fina strumbyxor på niotillfem bloggen för en tid sedan och har bara inte kunnat släppa dem! Idag klickade jag in på bloggen igen och sökte upp inlägget, registrerade mig på etsy.com och klickade hem två par strumpbyxor. Åh, dom är så FINA. Hoppas jag inte behöver vänta alltför många veckor på dem. Nu måste jag stänga av datorn innan jag klickar hem något annat.

;

2 svar to “Etsy”

  1. thereallifeblogger 25 oktober, 2012 den 08:36 #

    neeej neeej neeej, varför tipsade du? jag borde ha nätshoppingförbud just nu – men de här är ju FÖR snygga…

    • pompolina 25 oktober, 2012 den 09:16 #

      Jag veeeet! Man bara ser dem och börjar planera med vilka kläder man skall ha dem 😀

Kommentera

