Chez Dominique

14 Okt

Sån otrolig kväll vi hade igår. Började kvällen på Grotesk med ett glas vin och fortsatte sedan till Chez Dominique.

Så god och vacker mat! Och vilken service, och vilket sällskap och allt var så perfekt. Fyra timmar senare var jag så mätt att jag trodde jag skulle spricka. Sedan hem och sova en ordentlig natt, det var just vad jag behövde.

Nya viner droppade in och jag hann inte riktigt med där. Gjorde ett smart val att inte dricka upp allt som serverades. Annars hade jag nog mått lite annorlunda idag.

6 svar to “Chez Dominique”

  1. jonna 14 oktober, 2012 den 03:02 #

    Härrijess såna konstverk – vau!

    • pompolina 14 oktober, 2012 den 05:25 #

      Ja! Och det smakade också så FANTASTISKT gott.

  2. thereallifeblogger 14 oktober, 2012 den 05:01 #

    Rena rama konstverken ju! Vill också gå ut på tumis…

    • pompolina 14 oktober, 2012 den 05:26 #

      Alla föräldrar borde få gå ut och äta på tumanhand ibland. Så är det!

  3. thereallifeblogger 15 oktober, 2012 den 11:37 #

    Jo vi har nog varit ganska duktiga på tumis tid (tumis – f.ö. ett ord som inte finns här i Svedala)…Men nu är Milton ännu så liten (snart 5 mån) att vi får avvakta lite. och den är ju frågan; vem orkar ta hand om de här TVÅ vildbasarna…?

Kommentera

