Hugo Boss

13 Okt

Här skulle jag sitta och blogga början av kvällen för är helt ensam hemma. Men det blev att samla krafter för snart skall jag möta upp min sambo och några vänner på stan. Vi skall ut och äta på Chez dominique! Har klätt upp mig och skulle leverera en Outfitbild. Hahaha, det blev så dåliga bilder. Men bjuder på dem.

Klänning: Hugo Boss, Smycken: Efva Attling och Tomas Sabo, strumpbyxor: Wolford

Vi hörs imorgon, ha en skön lördagkväll!

4 svar to “Hugo Boss”

  1. Linda 13 oktober, 2012 den 05:14 #

    Den är ju fin! Såsom du! Ha en superskön kväll!

    • pompolina 14 oktober, 2012 den 05:24 #

      Tack! Kräver nog kanske lite insyende vis axlarna eller något. Så behöver man inte vara orolig för att flasha sin bröst 😀

  2. thereallifeblogger 14 oktober, 2012 den 05:03 #

    Vilket kap från en loppis!

    • pompolina 14 oktober, 2012 den 05:27 #

      Ja, fast jag hade lite förkörsrätt eftersom det var min kompis som sålde den. Men ivarjefall!

Kommentera

