Softshell

5 Okt

Jag fick ett presentkort till Intersport till födelsedagen och jag kom på en massa som jag ville ha därifrån men högst uppe på min lista stod ändå en Softshell-jacka som funkar såväl för lekparken, vagnpromenader och att springa i. En ny intersport öppnade nu i dagarna i Gräsvikens köpcentrum där de hade en hel del öppningserbjudanden. Och jag hade faktiskt tur för de råkade ha just det som jag sökte! En svart softshell jacka, originalpris 200 euro men nedsatt till 99,90!

Testade jackan idag då vi var en sväng in till stan och den är verkligen bra kvalitet och håller ösregn också tydligen. Tack för den gåvan!

En suddig bild på jackan

Tog en storlek större än vad jag brukar ha så att det skulle rymmas en tjock tröja under. Är ganska frusen av mig. Som bonus ger jag er en bild på Crocs-gnagaren.

2 svar to “Softshell”

  1. thereallifeblogger 6 oktober, 2012 den 10:50 #

    Snyggt! Låter som ett bra kap!

    • pompolina 8 oktober, 2012 den 06:27 #

      Tack, det verkar den nog vara!

Kommentera

