Fredagsfiilis

21 Sep

Så skönt att vi igen är två vuxna i huset! Vincent fick den där härliga sångboken som spelar upp melodin av sin Pappa när han kom hem från Stockholm igår.
Det är lite oklart om det är jag eller barnet som är mera ivrig över boken.

20120921-122043.jpg
Jag fick också några önskemål uppfyllda. Nu skall jag slänga mig på sängen med nyaste Mama och vila mig lite. Sedan skall jag kanske baka något. Det är ju fredag trotsallt.

20120921-122339.jpg

2 svar to “Fredagsfiilis”

  1. thereallifeblogger 21 september, 2012 den 01:46 #

    Som man älskar mama tidningen! prenumererar på den och idag anlände det nyaste numret, perfekt till helgen!

    • pompolina 24 september, 2012 den 07:22 #

      Jag med! Tyvärr visade det sig att det är mycket dyrare att prenumerera till finland än att köpa lösnummer (åtminstone via akademen). Skulle vara super att prenumerera!

Kommentera

