Make a wish

20 Sep

Materialisten levererar en liten önskelista  så här inför födelsedagen. På begäran.

Jag är stormförtjust i New Wave serien (Villeroy & Boch) och gillar dessa tallrikar enormt:

Skulle inte heller tacka nej till en tidningsställning som denna:

bild: Riviera maison

Jag har redan länge önskat mig en professionell fotografering av Vincent, och samtidigt några bilder av vår hela familj. Gärna något lite originellt. Nina Ahtola t.ex. har ganska fina bilder.

Är också nyfiken på den där magisso muggen fortfarande, eller en snygg termosmugg.

Känner mig lite sliten just nu så massage, frissa, fotvård eller något annat där man bara kan få slappna av och njuta en stund skulle vara en fantastisk gåva.

Jag vill så gärna se lite film igen, så ett biobesök skulle vara helt super.

Men mest av allt önskar jag en trevlig fest med fina människor så egentligen behöver jag inga gåvor alls.

5 svar to “Make a wish”

  1. tommix 21 september, 2012 den 06:10 #

    New Wave-muggarna är dom mest vidriga avskyvärda sadister till muggar som någonsin designats…för mig och alla andra stackars vänsterhänta som tvingats använda dom. Har du nån vänsterhänt i bekantskapskretsen…snälla, snälla, bjud inte på kaffe i dom muggarna.

    • pompolina 21 september, 2012 den 09:09 #

      Lugn, var lugn! Som jag skrev så är det tallrikarna som jag är ute efter.

      • tommix 21 september, 2012 den 11:12 #

        Puh!!! Då är allt ok!

  2. Hanna 24 september, 2012 den 03:12 #

    Jo Nina Ahtola tar ljuuuvliga bilder. Hon fotade på vårt bröllop och vi är sjukt nöjda med bilderna 🙂 Hoppas du får henne i gåva 😉

    • pompolina 24 september, 2012 den 07:25 #

      Åh, vad roligt att höra av någon som haft henne som fotograf! Jag hoppas också, och om det inte blir så, då sparar jag nog en del av de pengar som jag redan fått som gåva för fotografering.

Kommentera

