30

18 Sep

Nästa vecka fyller jag 30. Det betyder ännu en ny lista.

20120918-223124.jpg

6 svar to “30”

  1. thereallifeblogger 19 september, 2012 den 03:20 #

    yngling! 😉

    • pompolina 19 september, 2012 den 05:37 #

      Jag känner mig faktiskt så 😉 Annat var det när man var yngre o tänkte ”hey, de va nån gammal, typ 30-åring! Hahaha.

  2. Anki 19 september, 2012 den 06:03 #

    Oj du är ju ännu bara barnet! 🙂 Roligt med fest, men ibland trist att fixa till.

    • pompolina 20 september, 2012 den 06:32 #

      Jag ÄLSKAR att fixa fester och bjudningar, det gör jag verkligen! Men just i år när det varit återvändo till vardagen med barn efter sommaren, hyresgäst byte och allt som hör till, 1-årskalas och nu detta ”stora” 30-årskalaset också så börjar min kreativitet vara ganska slut. Men nog blir det en fest av detta ännu 🙂

  3. Linda 20 september, 2012 den 05:28 #

    En önskelista kanske? 🙂

    • pompolina 20 september, 2012 den 06:33 #

      Jag loggade precis nu in för att skriva en kort önskelista och så ser jag din kommentar 😀 Men här kommer den!

Kommentera

