Hunger games

16 Sep

Leffakväll igår med Hunger games. Jag kan inte direkt säga att det var en film i min smak men tillräckligt spännande var den eftersom jag inte somnade fast filmen var över två timmar lång!

Nu har jag drömt konstiga drömmar hela förra natten med samma tema som filmen hade.

5 svar to “Hunger games”

  1. thereallifeblogger 16 september, 2012 den 06:52 #

    Jag gillade inte heller den så där överväldigande mycket. Dessutom är det en sämre kopia av japanska vaggor royale.

    • pompolina 17 september, 2012 den 06:45 #

      Har inte hört den, blev nyfiken och måste googla!

      • thereallifeblogger 18 september, 2012 den 05:20 #

        BATTLE royale alltså.jäkla autospell

  2. Hanna 17 september, 2012 den 02:35 #

    Jag tyckte nog om filmen, men jag tror det beror på att jag ÄLSKADE boken. Då hade man också bättre koll på alla konstiga detaljer och så.

    • pompolina 17 september, 2012 den 06:46 #

      Jag fattar. Sällan går det så att filmen är bättre än boken. Tror den kunde vara intressant att läsa.

Kommentera

