Film

12 Sep

Inte alls en dålig premiärgåva min sambo fått! Det skall bli så härligt att se på film tillsammans med Vincent när han blir äldre. Och vad jag saknar att se på film! Tidigare såg jag minst 3 filmer i veckan men under det senaste året har jag sett en eller två. Måste boka in ett biobesök snart!

2 svar to “Film”

  1. Anki 13 september, 2012 den 10:50 #

    Jag minns inte ens när jag senast var på bio. 😦 Kanske vi var en gång med barnen då jag var gravid, men jag är inte säker. Vi försöker att se någon film över helgerna, men jag somnar oftast. Klarar inte alls att vara vaken efter kl 22 längre.

    • pompolina 13 september, 2012 den 06:14 #

      Jag var senast på bio några dagar innan Vincent föddes. Hemma har jag sett två filmer och försökt mig på betydligt fler men helt som du, så har jag somnat.

Kommentera

