Magisso

8 Sep

Jag är lite sugen på den här svarta Magisso tekoppen. Undrar om den är så bra som den ser ut att vara?

3 svar to “Magisso”

  1. tommix 9 september, 2012 den 09:38 #

    Eftersom jag är en megabloggare så fick jag en av dom, det som inte syns på bild är att det är någon ny sorts plast som är sjukt värmeisolerande så även om du har kokhett vatten i så är utsidan sval.

    • pompolina 11 september, 2012 den 09:15 #

      Låter ju helt perfekt ju! Kanske jag som vanlig dödlig måste köpa en sån då, minibloggare som jag är.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Make a wish « Vaken i månskensregn - 20 september, 2012

    […] också nyfiken på den där magisso muggen fortfarande, eller en snygg […]

Kommentera

