Utan sång

28 Aug

Dag 1 av 6 på tumanhand med Vincent och vi åkte till Svenska familjecentralens familjecafe för vi ville vara med på sångstunden. Besvikelsen var stor då jag insåg att det bara var jag och vincent där och dessutom var ledaren sjuk. Speciellt då vi tog oss dit med buss och resan tog närmare en timme. Hade hellre varit ute men vi stannade en stund och Vincent fick sin lunch där.

20120828-214957.jpg

20120828-215016.jpg
Vi fortsatte sedan vidare till V:s gumor, dagssömn för vissa, långpromenad för andra.

På vägen hem fick Vincent en bigbrother ballong.

20120828-215732.jpg

20120828-215744.jpg

2 svar to “Utan sång”

  1. L 30 augusti, 2012 den 07:29 #

    Om ni vill gå på sångstund kan jag rekommendera Folkhälsans öppna dagis Tallen på Drumsö. Sångstund varje tisdag, torsdag och fredag 10.30-11, och själva öppna dagiset är öppet 9-13 om jag minns rätt. Dock vet jag inte om det kommit igång efter sommaren ännu. Gick själv där hela hösten och våren typ en gång i veckan, gillade speciellt sångstunden!

    • pompolina 31 augusti, 2012 den 10:11 #

      Jo, har hört mycket gott om deras sångstund! Vad bra att du också tipsade att du gillat den för dit har jag absolut tänkt gå med Vincent. De börjar sin verksamhet nästa vecka. Tycker dock att 8 euro per gång för ett öppet daghem är ganska så mycket MEN om sångstunden är bra så betalar jag det mer än gärna. Musiklekis för den här åldern är ju också 30 minuter/vecka men kostar flera hundra per termin. Och det bästa är ju att Tallen är så nära.

Kommentera

