Sånt som vi gjort

22 Aug

Jag känner mig trött och omotiverad och har inte orkat uppdatera bloggen. Men vi har blandannat

20120822-122607.jpg
har provkört galonbyxorna

20120822-122652.jpg
Varit lite osams ibland åtvilket håll man skall gå, eller springa då.

20120822-122751.jpg
Ätigt ”lunch” i farten

20120822-122901.jpg

Varit en sväng till Cafe Mellsten

20120822-122959.jpg

20120822-123035.jpg
Park, park och återligen park

Jag har också jobbat (!) en kort tur med favoritprojektet som hör till mitt jobb, hittat ny hyresgäst och kört höstens första flygfältsskjuts. Sånt.

3 svar to “Sånt som vi gjort”

  1. thereallifeblogger 27 augusti, 2012 den 04:51 #

    Hur går det med era nätter nuförtiden btw?

    • pompolina 28 augusti, 2012 den 07:35 #

      Våra nätter ja, de är väldigt varierande. Ibland går det med bara några vaknanden per natt och man han en pojke som somnar om genast bara han får sin napp. Andra nätter vaknas det flera gånger, och ungefär en gång i veckan eller så har vi en jobbig natt då det är väckning flera gånger i timmen mellan 02-05. Försöker nu hitta samband för vad det kan bero på de där jobbiga nätterna så vi får bukt på dem också 🙂

      • thereallifeblogger 29 augusti, 2012 den 04:32 #

        Jag kan bara säga att i know the feeling. vi hade helt hopplösa nätter med vårt äldre barn, som nu är 3 år och ännu vaknar på nätterna. men när hon var mindre svor jag ”no more kids”, men det glömde jag snabbt och nu har vi också en kille på 3 månader. han tycks sova LITE bättre än Ellen, men så tar han också napp och det har underlättat MASSOR.
        lyfter ändå på hatten att du orkar vara så hurtig; jumppa och hålla på. själv gick jag bara omkring trött och bitter på andra föräldrar som hade barn som sov…

Kommentera

