Väskan

6 Aug

Jag har länge drömt om att köpa en simpel, snygg läderväska i bra kvalitet. Sedan hittade jag den där drömväskan: Mulberry.

Och jag bestämde mig att jag skall spara ihop till en sådan. Detta var alltså innan jag visste att dessa skönheter kostar kring 900 euro. Så sjukt, en så stor summa pengar skulle jag nog aldrig lägga på en väska. Så, hejdå små finingar jag lägger hellre mina pengar (sen när jag har några igen efter vårdledigheten) på att t.ex.resa.

4 svar to “Väskan”

  1. Helen 8 augusti, 2012 den 12:11 #

    Såååå snygga men sååå dyra, suck!

  2. Petra 9 augusti, 2012 den 01:14 #

    Då jag fyllde 30 fick jag en massa pengar i present av familj och släktingar, för de pengarna (+ att jag satt till lite själv) så köpte jag en såndär mullberry. Är så nöjd över den men skulle ALDRIG ha köpt den om jag inte haft ett redigt startkapital och då jag köpte den så visste jag att jag aldrig mer kommer att ha möjlighet att köpa en sån. Så jag slog till!

    • pompolina 9 augusti, 2012 den 06:51 #

      Det var ett bra val det! Men jag tror att inte skulle köpa en fast jag fick ett ”startkapital” för är så beroende av resor så tänker genast vart man kunde resa för den pengen 😀 Men om jag plötsligt vann 2000 på någon skraplott skulle jag nog slå till!

Kommentera

