Lägenhet uthyres

23 Jul

Behöver du eller känner du någon som behöver lägenhet i Helsingfors från och med september? Någon studerande som behöver bostad? Kanske detta är något för dig?

Jag söker en hyresgäst till min etta, från och med september, gärna för långvarigt boende. Sprid gärna ordet snälla ni!

Fräsch lägenhet på Drumsö på översta våningen (4/4). Ett rum, plus kokvrå, liten tambur, WC med tvättmaskin och en balkong med grönskande vy. Det finns hiss i huset, samt allmänn bastu. 26,5 kvadrat med bra bottenlösning, hyra 700 euro/mån, vatten ingår.

Bra trafikförbindelser till kärncentrum,(buss 65A, 66A, 20 samt esbobussar). Nära till matbutiker (på andra sidan gatan) och apoteket (i huset framför).

Vy från balkongen

Kokvrå

WC

alkovaktiv fördjupning

2 svar to “Lägenhet uthyres”

  1. HarryKinga 26 juli, 2012 den 09:37 #

    Hejsan! Jag heter Kinga och Hittade annonsen på facebook ”vi som jobbar med teater i Finland”. Jag är intresserad! Jobbar på Svenska teatern i Helsingfors med Kristina från Duvemåla. Hur kan man nå dig? Mig når du på kingakrisztina@gmail.com Allt gott!

    • pompolina 26 juli, 2012 den 11:00 #

      Vad trevligt! Jag skickar en e-post till dig genast när jag kommer åt min dator! Om någon timme alltså!

Kommentera

