iZound

2 Jul

Har tidigare sprungit med telefonen i handen men nu har jag skaffat det här smarta fodralet som man fäster på armen. Rekommenderar! Idag blev det 5km på 30 minuter. Jag tycker jag springer långsamt när man ser på alla som bara spurtar förbi mig, men 5 på 30 är jag mer än nöjd med.

”Lite rosig” om kinderna efter rundan

2 svar to “iZound”

  1. Helen 3 juli, 2012 den 07:25 #

    Ryms din iphone bra i detta fodral? Har en iphone 4 och på Tector hade dom endast ett fodral av den här typen oh dom sa att det är extremt svårt att få in och ut iphone 4:an. Fungerar bäst med ipod och iphone 3:an. Har länge vilja ha en såndan grej för hatar att springa med telefonen i handen. På vintern/hösten fungerar det ju med att ha telefonen i fickan men nu på sommaren vill man ju int slänga på en varm rock bara för att få telefonen och musiken med 🙂

    • pompolina 3 juli, 2012 den 07:16 #

      Ja! Den är perfekt storlek, har själv en 4S och fodralet var just för 4 och 4s om jag minns rätt. Jag köpte fodralet från teknik magasinet. Som du säger så är det perfekt nu på sommaren!

Kommentera

