EnBraDag

28 Jun

Det har varit en så bra och effektiv dag! Vi var en sväng till stan på förmiddagen för att köpa en födelsedagsgåva. Men det fastnade ju lite annat med också.

20120628-212630.jpg

billiga böcker

20120628-212552.jpg

leksaker för -40%

20120628-212648.jpg

Världens bästa deep treatment och puder från MAC

20120628-212657.jpg

Och den där boken som alla bloggar om

Sedan blev det en ordentlig dagssömn hemma (halleluja, den första på hela veckan) mitt på dagen. Och så tog jag tag i saken och skaffade äntligen den där mattan till barnrummet.

2 svar to “EnBraDag”

  1. Maria 28 juni, 2012 den 06:47 #

    Flygplanet hör till mina favoritleksaker! Och jag var med om samma sak i stan igår och idag…jag hade en hel del sådant som inte stod på listan med mig hem…

    • pompolina 28 juni, 2012 den 07:13 #

      Flygplanet är nog uppskattat här också 🙂 Och det gör bra för själen att shoppa lite. Eller hur det nu var.

Kommentera

