Tigerkvinnan

19 Jun

Har man börjat läsa böckerna om barnmorskan Cecilia Lund så måste man bara fortsätta. Lättlästa böcker att läsa innan man somnar.

20120619-110109.jpg
Dessutom utkommer fortsättning till boken nästa månad!

20120619-110216.jpg

4 svar to “Tigerkvinnan”

  1. danni 19 juni, 2012 den 02:44 #

    Oj jag hade helt missat att följande bok kommer nu. Måste såklart läsa den också.

    • pompolina 21 juni, 2012 den 04:50 #

      Ja! Jag hade inte ens hört att det skulle komma fortsättning. Råkade bara se reklam över den i tigerkvinnan.

  2. Helen 19 juni, 2012 den 05:30 #

    Slukade dessa böcker då jag väntade E. Den bokserien är såååå bra! Visste inte heller att det kommer att komma ut en ny del, tack för tipset!

    • pompolina 21 juni, 2012 den 04:51 #

      Jag läste också av böckerna då jag var gravid 🙂 Väntar med iver på fortsättning.

Kommentera

