Nu är det bara att springa

15 Jun

Om ni såg någon jogga omkring lite skamset på Stockmanns sportavdelning idag så var det jag!

20120615-203928.jpg
Nu har jag satsat stort och skaffat ordentliga springskor! På köpet fick jag dessutom en micoach som man fäster i skon och vips så mäter den hastighet, sträcka och hela faderullan. Jee!

20120615-204220.jpg
Nu är det bara att vänta till söndagskväll då jag har nästa möjlighet att ta en sprungtur.

2 svar to “Nu är det bara att springa”

  1. Anki 15 juni, 2012 den 08:18 #

    Så fina skor! Jag borde också satsa på nya och att börja jogga, men då det är så surt i början.

    • pompolina 17 juni, 2012 den 09:57 #

      Tack! Jag har aldrig varit så förtjust i att jogga, men nu verkar det vara den perfekta motionsformen då det ofta är svårt att få den egna tidtabellen att funka med de timmar jag brukar gå på på mitt gym. Och det var så otroligt mycket lättare än jag trodde!

Kommentera

