Kvällslänk

11 Jun

Jag har redan länge känt mig sugen på att ge det där springande en chans. Oftare och oftare längtar jag efter att rensa huvudet på kvällen och igår tog jag tag i saken. Första joggningen på några år blev 5,4 km lång så är faktiskt riktigt nöjd!

20120611-103754.jpg
Drumsö är så fint att springa på, och mörheten och endorfinkicken! Detta är något som jag skall göra oftare. Men först måste jag inhandla ordentliga springskor.
Tyvärr har jag knappt sovit en timme i ett sträck i natt och nu efter dagssömnen har jag därför ett extra stort sug efter SOCKER. Men idag börjar sockerdetoxen så det är bara att bita ihop.

2 svar to “Kvällslänk”

  1. Linda 12 juni, 2012 den 03:41 #

    Duktigt!!

    • pompolina 13 juni, 2012 den 05:52 #

      Tack! Jag trodde nog aldrig att jag skulle orka en så lång runda. Tippade att jag skulle vara tvungen att gå efter 2 kilometer senast.

Kommentera

