Den dåliga nyheten

8 Jun

Soldyrkarnas hemliga vapen, biotherms self-tanning water tillverkas inte mera. Det var den BÄSTA produkten i den kategorin och har letat efter den som en galning eftersom jag bara har en liten skvätt kvar. Buu för det.

20120608-132136.jpg
Ikväll skall jag återkomma med ett ”en bild i timmen” inlägg. So long!

2 svar to “Den dåliga nyheten”

  1. jonna 11 juni, 2012 den 11:15 #

    Har int själv testat, men kom o tänka på dethär inlägget då jag såg att Biotherms nya brunis var testvinnare 🙂
    http://bloggar.aftonbladet.se/makeuponmymind/2012/06/finaste-fuskbrannan-del-3/

    • pompolina 13 juni, 2012 den 05:51 #

      Jo, de har erbjudit det till mig men jag vill ju inte haaaa det för jag vill ha det där ansiktsvattnet 🙂 hehe

Kommentera

