Massage och Lunch

6 Jun

Sörplade lite te idag innan jag fick en super massage.

Visste dock inte att jag skulle få en effektiv huvudmassage också. Efteråt var jag väldigt effektivt tuperad och hade ingen borste med mig så efter att jag kammat igenom håret med fingrarna en evighet så det ut såhär:

Sedan tankade jag med lunchsallad på Café esplanad och åt  Rocky road till efterrätt. Måste passa på nu, för snart skall jag ta en liten sockerdetox. Såhär kan jag inte fortsätta.

2 svar to “Massage och Lunch”

  1. Anki 7 juni, 2012 den 07:30 #

    Jag håller också på med sockerdetox sedan 1:a maj, äldre sonen likaså. Faktiskt ganska skönt, men då suget kommer vill man gå på knäna. 🙂

    • pompolina 7 juni, 2012 den 06:33 #

      Det är nog bra med lite detox emellan. Jag är en liten sockerjunkie och har länge haft endast en godisdag (gäller även limu, bulla, kex etc) i veckan och följt det strikt. Ibland så avviker man lite och så är man där igen. Sockerdetoxade vid något skede efter graviditeten med BEHÖVDE socker vid något skede för jag var så förbaskat trött (jag vet det hjälper ju egentligen inte saken). Tre första dagarna är de svåraste, men sen brukar det släppa lite för mig 🙂

Kommentera

