Tipset

7 Maj

För er som inte ännu har kollat in Lafkan i Grakulla, kan jag rekommendera stället varmt för shopping av begagnade kläder (speciellt för barn). Stället fanns redan då jag var liten och jag minns att vi brukade vara där ibland med min mamma. Kläderna är i gott skick och en hel del märkeskläder finns det också för hyfsat pris. Vi fyndade en barnmatsstol (till landet) och Reimatech halaren som Vincent har på sig på bilden nedan där förra veckan.

Bilden är förrästen tagen på vår (min mammas) stuga där han njöt av tillvaron för fullt och under den första natten ifrån mig. Där snarkade han från kl.20 på kvällen till 8.30 och vaknande endast en gång där emellan! Jag fattar noll. Det händer aldrig hemma, jag menar, ÅTTA OCH TRETTIO!

6 svar to “Tipset”

  1. Housewife 7 maj, 2012 den 06:55 #

    Älskar Lafkan och har också varit där sedan liten. Hittade förra veckan en röd Po.P jacka med löstagbart fleece inuti åt Oliver för 20 euro och Po.P simbyxor åt honom för 5,50. Båda i super fint skick!

    • pompolina 8 maj, 2012 den 06:07 #

      Helt huppu ju! Och så fint att det dessutom funnits så länge tycker jag.

  2. jonna 8 maj, 2012 den 06:02 #

    Haha, det där med sovandet händer alltid hos ens föräldrar! Vad kan det bero på? Blir dom så utmattade av att vara på sin ”best behaviour” eller ibland funderar jag om min mamma har dålig hörsel då hon säger att dom sovit till nio – NIO! Har hört av många att Lafkan är så bra, måst nog ta mig dit nån gång 🙂

    • pompolina 8 maj, 2012 den 06:10 #

      Hehee, kanske det. Sen så är det också helt mörkt och tyst där och tror att det påverkar… Skall åka dit och testa det på fredagen :b Och Lafkan bara MÅSTE du besöka!

  3. Linda 8 maj, 2012 den 06:12 #

    Jag sa ju 🙂 Det är något mystigt med det där när barnen övernattar hos nån annan än hemma.. jag vill också gå kolla lafkan! Wi måst gå tillsammans nångång. Kram

    • pompolina 8 maj, 2012 den 06:15 #

      Nå precis! Joo, vilken bra idé, det skall vi absolut göra! Kram

Kommentera

