Fina Lördagen

6 Maj

Vi började lördagen med en rolig humorlandskamp på Svenska Teatern, varje år lika roligt! Jag är inte helt hundra, men tror att jag kanske varit på plats alla tio gånger, åtminstone nio.

Sedan fortsatte vi till Ateljé Finne för att äta gott. Och gott var det verkligen! Ett litet tips om ni skall äta där är att be om ett bord uppe på loftet. mycket mysiga stämning där än direkt vid ingången.

Efter det fortsatte vi till Tornis atelje bar för att ta oss en drink.

Lite väl kallt ute på terassen ännu, men en fantastiskt fin fullmåne lyste fint över stan.

Kvällen avslutades sedan på Teatteri. Fantastiskt rolig kväll med fina vänner. Klockan 01 traskad jag ännu ivög till Suola för att möta upp min sambo innan vi åkte hem.

6 svar to “Fina Lördagen”

  1. Linda 7 maj, 2012 den 06:16 #

    Det war nog en fin kwäll! Hoppas du fick vila ut också. Kram

    • pompolina 7 maj, 2012 den 06:23 #

      Jo, tack det samma! Gjorde nog det misstaget att vi satt uppe lite väl sent fast vi kommit hem. Men, men, sedan sov jag jo som en stock! Kram

  2. Housewife 7 maj, 2012 den 06:41 #

    Jag var också på Teatteri, men kom dit först halv ett.

    • pompolina 7 maj, 2012 den 06:51 #

      Ha, vad kul det hade varit att råka på dig där!

      • Housewife 7 maj, 2012 den 06:53 #

        Verkligen! Kanske en annan gång 🙂

      • pompolina 8 maj, 2012 den 06:06 #

        Nå precis 🙂

Kommentera

