Loppis

23 Apr

Lite tyst här på bloggen eftersom jag både lördag och söndag sålt på Loppis här. Rekommenderar verkligen loppiset i Myrbacka. Har redan under flera år sålt där, ofta både höst och vår och alltid varit nöjd. I år blev det ett rekord med försäljningen, sålde stuff för ca. 250 euro! Och då hade jag enbart enstaka barnkläder som brukar vara guldgruva.

Men, på krafterna tog det. I samma veva lärde sig Vincent att krypa och yrade runt hela nätterna på veckoslutet, och som pricken på i vaknade han med solen på söndag morgon. På tumis har vi dessutom varit. Stupade i säng strax efter kl.20 på söndagkväll.

Några fynd gjorde jag såklart också.

”Vagnen är nu Vincent bebisens för Robin har lite bråkat med vagnen” Citerar min Gudson 😉

Lite kläder

En kvinna sålde härliga kjolar som hon själv sytt av jättefina tyg. Men eftersom jag inte tänkt klä Vincent i kjol så fick han en söt huva istället.

 

Kommentera

