Så kan det gå

19 Apr

Ojoj, skulle idag åka och köpa en flaskborste och några plastbilar åt Vincent.

Men så märkte jag när jag skulle klä på honom att stackars barnet inte har några collagebyxor.

Så blev tvungen att uppdatera garderoben lite

Och fast jag är emot svarta barnkläder överlag så räknas det inte i detta fall. Byxorna har ju lite blått också. Faktiskt.

Nå, så hittade jag en rolig förvaringsbox för leksaker

Och en massa små kaveris att ha i badet.

Och en hink till sandlådan som ropade sommar

Och sist men inte minst, blev det lite mera förvaring. Hade tänkt mig blåa men alla de som fanns kvar var helt bukliga. Så jag impulsköpte de gröna istället.

Ja, så att så kan det gå.

4 svar to “Så kan det gå”

  1. Maria 19 april, 2012 den 06:55 #

    Oj oj, men ibland går det så! Och pojken måste ju ha kläder att sätta på sig 😉 Fina grejer du shoppat!

  2. shadilly 20 april, 2012 den 02:27 #

    Jag tycker du ska omvärdera det där med svarta barnkläder när det gäller byxor. Tro mig, klädkontot kommer må bra av det 😀

    • pompolina 20 april, 2012 den 03:37 #

      Mmm, kanske det ja. Men tycker ändå att svart är en färg som inte hör hemma på barn.

Kommentera

