Kryparn

19 Mar

Nu är det inte länge mera så kryper han nog iväg. Och den första tanden är snart helt framme.

Snart springer han väl iväg och börjar på Hanken. Nä nää, skoja ba. Med sin komiker Pappa och pedagog Mamma har han nog inte ärvt det bästa matematiska generna. Tror jag.

6 svar to “Kryparn”

  1. Housewife 19 mars, 2012 den 10:04 #

    Oj vad duktigt! Mest diggar jag ändå mängden vishyvattenflaskor och snusburkar på nattduksbordet 🙂

    • pompolina 19 mars, 2012 den 11:01 #

      Haha. Jag behöver knappast säga att det inte är mitt nattduksbord… Varför plocka undan gamla vichyflaskor när man alltid kan ta en ny liksom?! jag nöjer mig med ett vattenglas 🙂 Och ja, snuskburkarna. Dom finns överallt!

  2. Kipa 19 mars, 2012 den 12:58 #

    men wow go V go!!! =)

  3. Bianca 21 mars, 2012 den 11:52 #

    Fiint V va bussig han e! Bra att lära sig krypa före resan så har mamma lite till att stå i me ; )

    • pompolina 21 mars, 2012 den 01:59 #

      Ja, vi får se hur det blir med den saken. Men man skall försöka se saker och ting som möjligheter inte hinder eller hur?!

Kommentera

