Bokhyllan

19 Mar

Bokhyllan har kommit upp på väggen. Riktigt nöjd är jag faktiskt.

En fin ram som Vincent fick av Krista då han föddes.

Snart blir det semester och då åker Conversen på. För stora och små.

Min gamla bok. Var livrädd för den där häxan i boken.

 

12 svar to “Bokhyllan”

  1. Kipa 19 mars, 2012 den 12:56 #

    Va fint det blev! Ja köpte barbapapa repu åt Väinö från Sverige en likadan tror ja som hänger där om ja inte ser fel =) tarhareppu tänkte ja

    • pompolina 20 mars, 2012 den 08:06 #

      Jo, det är nog antagligen en likadan för reppun är köpt från stockholm från Åhlens 🙂

  2. Krista 19 mars, 2012 den 01:56 #

    Jeeij, va fint foto ramen har fått 🙂 Bokhyllan blev ju jätte lyckad!!

    • pompolina 20 mars, 2012 den 08:08 #

      Har tyckt massor om ramen från första början men först nu har jag fått till stånd att söka fram ett foto som passar!

  3. Housewife 20 mars, 2012 den 06:08 #

    Superfint! Kanske jag också borde slå till, är detta alltså den där Ikea? Har drömt om en sådan redan i några år, men hade ingen aning att Ikea säljer så där fina tills någon tipsade om det här i din blogg.

    • pompolina 20 mars, 2012 den 08:11 #

      Jo, det är den från Ikea! Var lite skeptiskt mot de där krokarna där nere med sist och slutligen blev det riktigt kul att man kan hänga något i hyllan också! Rekommenderar varmt. Tydligen hade det dock varit ganska svårt att hitta hyllan på Ikea och personalen hade påstått att de inte har sådana… Så skriv upp namnet på hyllan ifall du beslutar att söka en sådan.

      • Housewife 20 mars, 2012 den 08:35 #

        Ok tack! Jag var också skeptisk till krokarna och tänkte att jag kan låta bli att skriva fast dem, men det ser ju jätte fint ut som du gjort med reppun, skorna etc 🙂

      • pompolina 21 mars, 2012 den 01:58 #

        Precis så tänkte jag också först. Men sedan hade min sambo skruvat ihop allt plötsligt och bra så!

      • Housewife 21 mars, 2012 den 06:44 #

        Jag var och skaffade hyllan idag 🙂 Har redan skruvat ihop den och nu väntar jag bara på att få den upp på väggen (och det är mer än jag klarar av).

      • pompolina 22 mars, 2012 den 08:48 #

        Jee!

  4. hemMAMAmi 20 mars, 2012 den 06:33 #

    Det blev superfint!!

Kommentera

