Cocoa mint

28 Feb

Krista var sjukt snäll och hämtade med sig choko häromdagen och tur det för just det här paketet räddade mig från att dö hungerdöden på lördagen då jag efter träningen tyckte att det var en bra idé att gå från centrum till Drumsö. Med barnvagnen i snöhelvetet. Med bara brekkaren från klockan 07 i magen. Nå, när klockan var 14.00 och jag hade en sista backe kvar innan vårt gula hus, då visste jag att det hela var en sjukt dålig idé. Och vad är lärdomen? Jo, man klarar sig alltid med hjälp av lite chocklad! Och den här var faktiskt riktigt god!

6 svar to “Cocoa mint”

  1. Krista 28 februari, 2012 den 07:13 #

    Jeeij 🙂

  2. Linda 28 februari, 2012 den 07:27 #

    Jag medger. Jag smakade också på den med kaffet igår. SJUKT gott! Tack Krista!
    ❤ Linda

    • pompolina 29 februari, 2012 den 08:03 #

      Vad sku vi göra utan den där Krista ❤

      • Krista 29 februari, 2012 den 05:40 #

        Aww..darlings, I´m blushing here 😉

      • pompolina 1 mars, 2012 den 04:35 #

        :b

Kommentera

