Until then

6 Feb

Jag har samma känsla i kroppen och huvudet som när man vaknar upp efter århundradets fest. Känslan beror dock på något helt annat, tyvärr. Vi är tillbaka till att vakna kring 20 gånger per natt och tyvärr blir det lite väl dyrt att besöka osteopaten flera gånger per vecka för att få en eller två nätter sovet lite bättre. Och eftersom ingen orkar läsa om klagandet över trötthet, tar jag en liten bloggpaus nu.

Måste få det här att funka. Måste få mitt huvud att funka. Sen när jag är kapabel att tänka på något annat än x antal minuter avklarad sömn per natt och hur många timmar det är tills följande dagssömn, sen är jag tillbaka. Kanske är det mot slutet av veckan. Kanske nästa vecka. Förhoppningsvis innan ungen fyller 5 år.

So long!

8 svar to “Until then”

  1. Anki 6 februari, 2012 den 10:35 #

    Har du någon mailadress? Har lite stöd jag kan dela med mig av angående sömnen.
    Kram!

    • pompolina 8 februari, 2012 den 11:09 #

      Jag skickade mail till dig! Det skulle vara jätte snällt! Kram

  2. Krista 6 februari, 2012 den 07:52 #

    Kramar gumman ❤

    • pompolina 8 februari, 2012 den 11:10 #

      Tack, och kramar och ork till dig också på jobbet!

  3. Anni 7 februari, 2012 den 06:45 #

    Hoppas det löser sej snart! Kämpa dej igenom trötthets dimman, tungt är det (varit med om det själv).

    • pompolina 8 februari, 2012 den 11:11 #

      Tack! Jag kämpar på, är säker på att det skall lösa sig snart. Små ändringar som att jag fick sova en timme på morgonen gör redan mycket. Så orkar man kämpa lite till igen.

  4. Bianca 7 februari, 2012 den 09:22 #

    Ojoj, vi hoppas så på bättre sömn o ork ti mamma. kramar (jätte luckad bild på V)

    • pompolina 8 februari, 2012 den 11:12 #

      Tack, vi gör allt vi kan just nu. Det skall nog bli bra snart. Kramar tillbaka! Och jo, riktigt lyckad bild för att vara tagen med telefonen dessutom.

Kommentera

