30-åringarna

4 Feb

Så har då alltså året då jag och en massa av mina vänner fyller 30-år, dragit igång. Igår var det den första festen. Det var så oerhört trevligt och jag var nästan påväg med till baren efteråt en snabb sväng, när jag upptäckte en stor mjölkfläck på min topp. Sen tappade jag liksom fiilisen. Och tur det på ett sätt för 04.30 började den där vanliga showen och sen sov jag inte riktigt mera.

Jag var mycket gladare än jag ser ut. Och bilden, den är stulen av Harri. Nu är klockan 20.18 och jag säger godnatt!

Kommentera

