1.You

31 Jan

Photo a day 1. You

Jag ja. I min pannlugg som jag haft det så bra med. Men den måste bort. Snart har jag nämligen en träff med solen i Florida och alla vet ju att sol och pannlugg inte hör ihop. Men det här är jag i dessa dagar. Ständigt bärande på den här lilla klimpen. Eller lilla och lilla, han väger ju över 7 kilo. Håret på knut så att små händer inte kan komma åt. Och väldigt, väldigt trött. Men också tacksam och väldigt kär, fast jag inte minns det alla gånger.

Kommentera

