Osteopati

27 Jan

Snälla Anni tipsade mig om att en osteopat kanske skulle kunna hjälpa Vincents sömnproblem. Så jag bokade tid från stället som heter Lapsen Tähden. Tyvärr avbokade osteopaten tiden som jag hade väntat på otåligt kvällen innan vi skulle till honom. Men så googlade jag lite och kontaktade en osteopat här på Drumsö istället och fick tid genast till följande dag. Hon var inte den pratgladaste filuren men hon kunde sin sak. Först behandlade hon Vincent och dagen efter mig, eftersom min trötthet också speglar sig i hans beteende. Och vet ni vad? För första gången sedan han var riktigt liten sov han nästan 3 TIMMAR på dagen, och nätterna går också redan pikolite bättre!

Jeeeee! Säger vi. Nästa vecka skall han ännu på en behandling och vi får hoppas att det går lika bra.

Tänk, hade jag inte fått den där kommentaren hade jag nog aldrig kommit på att söka mig till en osteopat. Så TACK! Jag måste också börja kommentera mera på de bloggar jag läser, jag läser ofta något och tänker att jag skall skriva en kommentar senare och så blir det aldrig av. Och ni där ute får också gärna säga hej nångång. Jag vet ju att det finns en massa som läser men aldrig kommenterar, och det får man ju såklart göra. Men jag skulle bli glad om ni skrev en kort hälsning.

 

8 svar to “Osteopati”

  1. M 27 januari, 2012 den 04:23 #

    JEEE! Hoppas verkligen att det håller i sig o helt super att det hjälpte! Trevligt veckoslut! Kanske vi hinner ses nästa vecka! Kram

    • pompolina 28 januari, 2012 den 01:20 #

      Jo, det hoppas jag också! Ha så bra uppe i Vasa, o så ses vi så snart som du hinner! Kram!

  2. Krista 27 januari, 2012 den 06:35 #

    Jee, härligt att både mami o lillmannen fick lite sömn ❤

    • pompolina 28 januari, 2012 den 01:19 #

      Jo! Fast jag måste ännu lite öva på det där att sova på dagen, för det har jag ju såklart själv inte gjort…

  3. Anni 28 januari, 2012 den 07:58 #

    Roligt att kunna hjälpa! 🙂 Fortsätt sova gott.

    • pompolina 30 januari, 2012 den 06:08 #

      Tack, skall hoppas på det bästa!

  4. Linda 28 januari, 2012 den 08:43 #

    thumbs up!

    • pompolina 30 januari, 2012 den 06:08 #

      Yes!

Kommentera

