No pain No gain?

23 Jan

Jag hade sett fram emot den här dagen och lite skön massage länge. Och det började helt bra.

Lutade mig tillbaka och blev serverad lite te

Sedan kom hon den där Linda som skulle ge mig CHI balance massage. Lite surt kastade hon kläderna åt mig och gav mig order om att ta på mig dem.

Hon suckade då hon fick som svar att det är min första gång jag får just denna massage. Sedan började hon, och hon frågade om det gör ont. Och jag svarade JA, och hon sade att jag skall säga till den när det gör JÄTTE ont. Och jag lovar jag tycker om när man tar i ordentligt när man masserar, men det här var något helt sinnesjukt smärtsamt. Hennes ena NAGEl borrade in sig i mitt skinn med jämna mellanrum. Men det värsta det sparade hon till sist, och jag vet nog att jag har ännu lite löst skin på magen efter graviditeten men inte SÅ mycket att det är okej att grabba grabba tar i magen med bägge nävarna, lyfta upp och skaka. Ni vet sådär som man kan lyfta en hundvalp från nackskinnet. Just på det sättet.

Jag är så besviken och uppskärrad att jag avslutade min sockerdetox och öppnade en påse M&M:s. Och blev ännu mer besviken, för det var inte alls lika gott som jag hade inbillat mig. Det smakade enbart, ja -socker.

Jag har fått en jätte bra fotmassage på samma ställe, men det här var nog något riktigt horribelt.

2 svar to “No pain No gain?”

  1. Linda 24 januari, 2012 den 10:03 #

    Du skall nog absolut ge feedback! Annars fortsätter hon bara med sin dåliga serwice! Man blir så otroligt sur efter en misslyckad behandling som man så sett framemot.

    • pompolina 24 januari, 2012 den 01:54 #

      jo jag måste se om jag orkar någon dag.

Kommentera

