15 Dec

Jag har aldrig varit den som kniper ihop munnen och är rädd för att kräva att rätt blir rätt.

Idag fick vi vagnen tillbaka med nya delar, men den hade gamla tyget fastspännt. Tyget hade blivit smutsigt och vilken tur att jag klagade på det också för då fick jag det ersatt!

Idag hämtade jag också på posten ett paket som Libero skickat till mig eftersom jag gjort reklamation då deras  blöjor en efter en gick sönder. Har egentligen bytt märke men kanske jag skall ge dem en chans.


Kommentera

