Julkorten

14 Dec

Har varit lite upptagen med att koordinera vardagen efter resan. Och dom där julkorten. Har nog aldrig skickat iväg så många julkort tidigare. Och varför jag just i år valde att pyssla ihop alla för hand är ett mysterium.

4 svar to “Julkorten”

  1. Bianca 15 december, 2011 den 09:48 #

    Oj d bästa e att pyssla julkort! Härligt när d finns andra o som pysslar : ) Hos oss pysslades d 40st iår.

    • pompolina 15 december, 2011 den 11:08 #

      jo, det är ju nog ganska roligt. Men jag önskar att jag hade börjar lite tidigare så att jag inte hade behövt ha ett spädbarn i famnen samtidigt. Och du vinner, jag fixade 34 kort 🙂

  2. Hanna 15 december, 2011 den 11:04 #

    Duktigt! Jag tycker också det är kul att pyssla korten själv. Lite stress ger ju dessutom ännu bättre julfiilis 🙂

    • pompolina 15 december, 2011 den 11:10 #

      Tack! och visst är det kul, haha aldrig fel med julfiilis även om det framkallas av lite stress 🙂

Kommentera

