#”#€%&/)(/&%€#

22 Nov

Just som jag hann glädja mig åt att det värsta oljudet från bygget av västmetrons stödvägg (som tydligen ligger utanför oss) är över och man kan ha ett stycke barn och sova i vagnen på balkongen.

Just som jag hann gå på toaletten i lugn och ro, och äta lunch sån tid som normala människor äter lunch. Jag hann till och med röja undan lite och tydligen tänka en förbjuden tanke om att ta itu med någon av alla tusen projekten som står i kö i min hjärna.

Just då, utanför vår balkong: Tittididiiiiiiiii!!!!

Tack för de digra 47 minuterna liksom. Kul att ni gräver just under min balkong.

Kommentera

