Sköna helg

6 Nov

Jag har haft ett helt otroligt skönt veckoslut. Så skönt och avslappnat att jag nu känner mig för att utmana ödet och försöka rubba sonens nattrutiner och lura honom i säng en hel timme tidigare. Nu får vi se om vi klarar detta med endast en matning i natt.

Och jag vet. Jag har det rätt så bra. Han är två månader och äter endast en gång per natt (visserligen pånytt 6 tiden, men det är redan morgon ju, även om vi inte stiger upp då ännu). Dessutom är han kanske universums gladaste bebis.

Nu skall jag hoppa i säng och läsa lite. God Natt!

2 svar to “Sköna helg”

  1. Hanna 7 november, 2011 den 08:50 #

    Kanske inte bara universums gladaste utan också sötaste?!

    • pompolina 7 november, 2011 den 02:39 #

      Nå absolut 🙂

Kommentera

