Fredagen

4 Nov

Det här var dagen som jag skulle fota extra mycket. Men när jag skulle knäppa första bilden så tog batteriet på kameran slut.

Drog på den lilla mannen de slipade kläderna

Och så åkte vi och titta på när hans pappa fick en medalj

Sedan åkte vi efter Vincents pass. Efter att de inte ville hitta det frågade kvinnan bakom disken om jag sa att efternamnet började på D eller T. Jag ba: W (tack gode gud, vem vill liksom att ens barn skall heta Dickström).

Sedan kom Vincents famo och fafa på besök och de hämtade med sig en kista från 1827

Sedan åkte hela familjen på premiärtur med vår nya bil, storhandlade och nu önskar jag att jag kunde säga att den självgjorda pizzan är i ugnen men så långt har vi inte kommit än.

4 svar to “Fredagen”

  1. Linda 5 november, 2011 den 06:23 #

    Låter som en kul dag! O grattis åt andré! Wi skall definitivt ses nästa wecka!!

    • pompolina 6 november, 2011 den 10:18 #

      Jag hälsar honom. Kiva, det skall vi verkligen försöka göra!

  2. Bianca 6 november, 2011 den 07:47 #

    Va roligt, o vilken härlig kista helt underbar. Oj o en bil va fint.

    • pompolina 6 november, 2011 den 10:17 #

      Jo, mycket fint blev det 🙂

Kommentera

