Om den ”egna tiden”

21 Sep

Jag trodde att jag mer eller mindre skulle skippa läsandet när jag fick barn. Tänkte att jag nog lätt väljer tv:n framom en bok, speciellt nu i början. Men nej, här ligger jag och kan inte vänta att få läsa lite. Det går kanske inte lika fort som tidigare, men böckerna, de vägrar jag ge upp.

Här är det nyaste ha begäret.

Petade på boken för att bra tag sedan på akademen men glömde sedan bort vad den hette. Men nu har jag hittat den! Läs mera om den HÄR.

Kommentera

