Premiären

15 Sep

Om det är något som jag har svårt med, så är det att vara tvungen att vara totalt beroende av någon annan.

Det är jag just nu och jag kan inte ens gå ut och gå utan att planera in det eftersom jag inte får bära mera än babyns vikt efter operationen. Vilket betyder att jag inte kan bära ner eller upp ”koppan” till vagnen.

MEN idag blev det äntligen premiär för Bugaboon. Vi drog på lillemannen några lager kläder

Och provkörde vagnen

4 svar to “Premiären”

  1. Ida 15 september, 2011 den 05:04 #

    Vad söt och fin han är! Många kramar!

    • pompolina 15 september, 2011 den 08:23 #

      Tack, visst är han det! Kramar tillbaka!

  2. Linda 15 september, 2011 den 08:40 #

    ååh, han ser ut att ha det så skönt!

    • pompolina 15 september, 2011 den 08:43 #

      Jag hoppas det!

Kommentera

