Den annorlunda ledigheten

14 Aug

Igår påbörjade jag förrästen officiellt min mammaledighet. Dagen till ära skulle jag fota min outfit.

Fast så råkade jag se min sidoprofil, och se hur enorm min mage faktiskt är.

Vecka 36

Inte så undra på att det inte ens mera är bekvämt att sitta. Titta nu fast själv och bedöm bekvämlighetsfaktorn.


2 svar to “Den annorlunda ledigheten”

  1. Bianca 16 augusti, 2011 den 07:54 #

    Jösses vilken kula lilla du har. Spännande tider, lite kvar till beräknat : )

    • pompolina 16 augusti, 2011 den 12:09 #

      Jo, jag vet! Och jag kan inte vänta, först och främst såklart på att få träffa lilla typen. Men också på att det här spända, klämmande, andfåddhetsframkallande tryckandet skall släppa.

Kommentera

