Oho

9 Aug

Mycket Baby idag. Rådgivning kl.08 och senare en runda för att bekanta sig med förlossningsavdelningen.

Trots att jag på order fördubblade min järndos så sjunker mitt hemoglobin bara. Inte så undra på att jag vill sova 20 timmar av varje dygn. För att jag var tvungen att börja boosta med ett ytterligare järnpreparat måste jag gå via apoteket.

Och för att boosta lite min ”fixa hemmet” fiilis gick jag nu med det samma via några andra butiker. Ja, ni vet väl. Så gick det sådär som det kan gå ibland.

Kommentera

