Estocolmo

7 Aug

På torsdagen tog vi båten över till Stockholm. Vädret var fint och vi hade en riktigt trevlig hytt med fin vy.

I stockholm bodde vi på Clas på hörnet, i Annika Browalds kammare

Jag gick en liten runda på stan, som blev rätt så kort för mina fötter svällde upp och blev gigantiska. Men något kammade jag med mig såklart.

När jag återvände till hotellet väntade detta på mig:

Ett upptappat bad med bubbel!

Sedan åt vi och några till middag på Clas på hörnet, det var riktigt bra mat och en fin sommarkväll.

Och efter en natt åkte vi hem igen

Kommentera

