Projekt: hem

31 Jul

Eftersom jag var ensam hemma hela veckoslutet passade jag på att pynja här i hemmet med några projekt. Det syns knappt alls men har faktiskt putsat och fixat mest hela tiden.

Jag smög iväg till RTV för att köpa lite målfärg på lördagen, bestämde mig nämligen att måla lite i vår lilla tambur (eller en ingång är det väl mera än en tambur) som var allmänt sliten.

Work in progress

Men fick en fiilis av att något fattades… Och så kom jag på något!

KLAR!

Sedan fixade (närmast städade och röjde undan) jag lite i kommande barnrummet. Förvandlade blandannat världens äckligaste garderob som var städad senast på 60-talet till lite fräschare.

Före

Efter

4 svar to “Projekt: hem”

  1. Linda 31 juli, 2011 den 10:52 #

    Wau!! Fint!

    • pompolina 2 augusti, 2011 den 10:56 #

      Tack, jag är riktigt nöjd!

  2. Bianca 2 augusti, 2011 den 09:06 #

    Va fint d blir där hemma hos er, roligt att följa me, fint att få fixat före lilla beibin kommer : )

    • pompolina 2 augusti, 2011 den 10:58 #

      Småningom, småningom börjar det ta form. Måste bara vänja sig vid att man inte kan fixa allt helt perfekt GENAST. Men jo, känns skönt att få allt klart innan han är här. För det är också helt snart.

Kommentera

