Magiska magen

18 Jul

I början av min graviditet hade jag ett extremt intresse för när min mage skulle börja synas och hur stor den skulle vara under de olika veckorna. Därför bjuder jag på lite bilder av magen. Jag tittar på mig själv nu och kan inte låta bli att skratta åt min lilla bula som jag hade i vecka 15.

Vecka 15

 

Vecka 17

 

Vecka 18

 

Vecka 19

 

Vecka 21

 

Vecka 27

 

Vecka 29

 

Vecka 32

2 svar to “Magiska magen”

  1. Nina 18 juli, 2011 den 11:06 #

    Oj, som man väntade på att magen skulle börja puta! 🙂

    • pompolina 19 juli, 2011 den 01:57 #

      Ja precis! Nu väntar jag med skräck hur mycket den hinner växa ännu under 8 veckor… 🙂

Kommentera

