Mat utomhus

2 Jun

Igår blev det lite klänningshopping inför sommarbröllop med Maria. Jag hittade inte riktigt något, men har några idéer och det är ju flera veckor tills jag åker till Spanien på bröllop så skall nog hinna hitta något.

Härlig sommarvärme för övrigt igår i Helsingfors. Därför blev det middag på uteservering, denna gång Memphis. Jag vet inte varför jag går dit för jag är lika besviken varje gång. Det var inte alls så gott och dessutom blir jag sjukligt illamående varje gång och får ont i magen.

Men sällskapet och vädret var ju det bästa!

Kommentera

