Preggobloggen

1 Jun

Saker och fenomen som jag kunde leva utan under graviditeten. Del 1.

Näsblod.

Det tar ju aldrig slut. Just som man tror att man slutat blöda och andas ut genom näsan så sprutar det blod överallt. På kläderna, scarfen, mina händer och tangentbordet. Nästan varje dag samma rumba.

2 svar to “Preggobloggen”

  1. Linn 1 juni, 2011 den 10:41 #

    Samma här! Under min första graviditet blödde jag precis varje dag. Tills jag börja äta dunder järntabletter. Kan hjälpa, om du inte redan testat förstås!

    • pompolina 2 juni, 2011 den 12:53 #

      Ja, frustrerande som bara vad. Jag tror faktiskt det handlar om just järnbrist, har överlag haft problem med mitt hemoglobin också innan. Problemet är bara att min mage inte klarar av nästan några järntabletter, men nu har jag hittat maltofer som jag ätigt en tid, måste kanske öka dosen bara.

Kommentera

