Brekkare på Piritta

29 Maj

Söndag och brekkare på stan igen. Den här gången blev det Piritta.

Dåligt med deras brekkare är att det finns noll info om den på nätet, och varje gång man kommer dit så har de PRECIS slutat servera… Idag handlade det dock om 9 minuter och vi fick övertalat dem att servera oss. Senast jag åt Brekkare Piritta var i Oktober och den såg ganska lika ut idag, men priset tydligen stigit till 14,90. Sen kan jag ju tycka att kl.10.30 är ganska tidigt att sluta med serveringen på en söndag. Men annars var det helt okej.

Och jag var så hungrig att jag åt upp allt innan jag hann fota. Sedan fanns bara rosen på bordet kvar.

Kommentera

